فهرست مطالب

بهترین کلینیک زیبایی در اندیشه حق همه است و میل به زیباتر شدن علاقه همه انسان‌ها است. البته تعریف زیبایی شاید با سلیقه افراد گره خورده باشد اما پزشکان زیبایی معیاری ایده‌آل برای چهره و ظاهری زیبا در نظر دارند. این روزها ارائه خدمات زیبایی پوست و مو بسیار رایج شده و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. همین امر نیز سبب شده تا کلینیک‌های زیبایی زیادی در تهران اندیشه شده و شروع به فعالیت کنند.

کلینیک زیبایی

کلینیک‌های زیبایی دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت بوده و خدمات خود را زیر نظر پزشک متخصص ارائه می‌دهند. بنابراین خیالتان از بابت سلامت راحت باشد. خدمات ارائه شده در این کلینیک‌ها بسیار متنوع بوده که در این مقاله قصد داریم به بررسی مهم‌ترین این خدمات پرداخته و ویژگی‌های یک کلینیک زیبایی خوب را بررسی کنیم. بعد از آن نیز قصد داریم تا بهترین کلینیک زیبایی در تهران را به شما معرفی کنیم تا به آسانی از خدمات آن بهره ببرید.

مهم‌ترین خدمات ارائه شده در بهترین کلینیک زیبایی در اندیشه

همانطور که پیش‌تر گفته شد خدمات ارائه شده در کلینیک‌های زیبایی بسیار متنوع بوده که قصد داریم به تعدادی از آنها نگاهی داشته باشیم. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بوتاکس (درمان چروک‌های پوست و پیشگیری از پیری)
  • لیزر موهای زائد
  • تزریق ژل به منظور رفع چین و چروک‌های عمیق پوست
  • کاشت ابرو
  • کاشت مو برای افرادی که با مشکل ریزش مو یا کم پشتی مو روبه‌رو هستند.
  • تزریق چربی جهت جوانسازی پوست
  • هایفوترافی (جوانسازی با تحریک کلاژن‌سازی به وسیله امواج فراصوت)
  • آر اف فرکشنال (رفع آکنه و جای جوش از طریق انتقال انرژی با سوزن‌های ریز به لایه‌های زیرین پوست)
  • کربوکسی‌تراپی (تزریق کربن‌ دی‌ اکسید به زیر پوست برای افزایش خونرسانی و ترمیم پوست)
  • لایه‌برداری شیمیایی
  • مزوتراپی
  • PRP
  • جوانسازی نوری
  • لیزر درمانی
کلینیک زیبایی

ویژگی‌های بهترین کلینیک زیبایی در اندیشه

یک کلینیک خوب علاوه بر تنوع خدمات ارائه شده، باید از ویژگی‌هایی نیز برخوردار باشد تا بتواند در زمره کلینیک‌های باکیفیت قرار گیرد. حتما شما هم با مراجعه به مراکز و کلینیک‌های زیبایی شاهد مواردی بوده‌اید؛ ما سعی کردیم به مهم‌ترین‌ها اشاره کنیم، اما اگر شما هم ویژگی‌هایی را می‌شناسید که در اینجا گفته نشده، حتما برای ما بنویسید.

اولین و مهم‌ترین ویژگی بهترین کلینیک زیبایی در اندیشه مجوز بهداشت است.یک کلینیک باید دارای گواهی‌های معتبر از وزارت بهداشت بوده و پروانه فعالیت‌های تخصصی زیبایی-درمانی را نیز دریافت کرده باشد. در این صورت اگر مشکلی در روند کار به وجود آمد، امکان پیگیری قانونی وجود خواهد داشت.

فعالیت زیر نظر پزشک متخصص زیبایی | بهترین کلینیک زیبایی در اندیشه

بسیاری از کلینیک‌ها هستند که تحت نظر یک پزشک عمومی فعالیت می‌کنند که مراجعین بهتر است به سراغ این کلینیک‌ها نروند. یک کلینیک زیبایی درجه یک باید تحت نظر یک پزشک متخصص پوست، مو و زیبایی فعالیت کند و امور تخصصی مثل انواع کاشت مو و ابرو، بوتاکس و… نیز توسط پزشک متخصص انجام شود.

لیست بهترین ها در اندیشهآدرس و شماره تلفن
بهترین کلینیک زیبایی در اندیشهآدرس: شهریار ، اندیشه ، تلفن تماس : ٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اندیشهآدرس: شهریار ، اندیشه ، تلفن تماس : ٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢

مجهز به دستگاه‌های مدرن

بهترین کلینیک زیبایی در اندیشه باید به آخرین مدل‌های دستگاه‌های زیبایی مجهز باشد و از تجهیزات روز دنیا استفاده کند تا بتواند درمان‌ها را به شیوه مدرن و اثربخش انجام دهد. قطعا دستگاه‌های قدیمی و منسوخ شده نمی‌توانند به رقابت با بروزترین تکنولوژی‌ها بپردازند.

استفاده از داروها و مواد اولیه باکیفیت | بهترین کلینیک زیبایی در اندیشه

داروها و موادی که برای امور زیبایی و درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید اصل باشند تا میزان عوارض و خطرات جانبی در آن به حداقل برسد. عدم استفاده از داروی نامناسب نه تنها زیبایی شما را بیشتر نمی‌کند بلکه عاملی برای بیماری‌های جدی خواهد شد.

تنوع خدمات و روش‌های درمانی

خدماتی که در بهترین کلینیک زیبایی در اندیشه ارائه می‌شود باید متنوع باشد تا مراجعین برای انجام خدمات مختلف، نیازی به مراجعه از یک کلینیک به کلینیک دیگر نداشته باشند و بتوانند تمامی خدمات را در یک کلینیک دریافت کنند. همچنین پزشک متخصص کلینیک باید روش‌های درمانی مختلف برای رفع یک مشکل را بررسی کرده و بهترین آن را برای مراجعه‌ کننده انجام دهد.

مشاوره پیش و بعد از درمان | بهترین کلینیک زیبایی در اندیشه

در یک کلینیک خوب پرسنل و متخصصان درباره مشکل فرد مراجعه‌کننده و روش‌های موجود برای حل آن به او مشاوره رایگان داده و اطلاعاتی از قبیل هزینه خدمات، نوع خدمات، مراقبت‌های مورد نیاز قبل و بعد از انجام خدمات و… را در اختیار او قرار می‌دهند.

ردیفراه های ارتباطی با کلینیک دکتر امید شعبانیتوضیحات
1آدرس کلینیکتهران : شهریار، اندیشه ، فاز سه 3 ، چهارراه ساسانی
2تلفن خط ویژه02191306562
3تلفن خط مطب02165569148
4تلفن همراه09368896722
5نمونه کارهای زیباجویان در اینستاگراماینستاگرام
6ما را در کانال یوتیوب دنبال کنیدیوتیوب

بهداشت محیط

یک کلینیک زیبایی باید کاملا استریل و تمیز باشد و تا جای ممکن در آن از لوازم یکبار مصرف برای انجام خدمات استفاده شود. همچنین تمامی تجهیزات باید قبل از ارائه خدمات و پس از آن کاملا ضدعفونی شوند. در ضمن وسایلی مثل روکش تخت، روپوش‌ها، سری‌های مخصوص هر دستگاه که در تماس مستقیم با پوست و موی مراجعه‌کنندگان است و… نیز باید به صورت یکبار مصرف باشند و یا کاملا استریل شوند.

احترام به مراجعین | بهترین کلینیک زیبایی در اندیشه

از جمله ویژگی‌هایی که سبب می‌شود یک کلینیک زیبایی در زمره بهترین‌ها قرار گیرد، رضایت مشتری هم از خدمات و هم از رفتار پرسنل است. پرسنل کلینیک زیبایی باید خوش برخورد باشند و با صبر و حوصله با مراجعین صحبت کنند. همچنین باید در نوبت‌دهی‌ها یا ارائه خدمات کاملا دقیق و وقت‌شناس باشند.

داشتن قیمت‌های معقول و منصفانه

از دیگر ویژگی‌هایی که می‌تواند یک کلینیک زیبایی را در بین کلینیک‌های خوب قرار دهد، قیمت‌های منصفانه آن برای خدمات ارائه شده است. قیمت‌های یک کلینیک زیبایی باید طبق تعرفه‌های تصویب شده توسط وزارت بهداشت باشند. لازم به ذکر است که قیمت هر یک از خدمات متناسب با تعداد جلسات درمان، نوع مواد اولیه به کار رفته، نوع دستگاه و… می‌تواند متغیر باشد.

تزریق بوتاکس یکی از تزریقات زیبایی به حساب می‌رود و بیشتر برای رفع چین و چروک پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد،‌ تزریق بوتاکس یک تزریق سطحی است و میزان کمی از چین و چروک پوست را برطرف می‌کند.

سن پایین برای تزریق در صورتی که قبل از بلوغ چین های قابل توجهی بر روی پوست داشته باشد قابل انجام است در غیر این صورت نیازی به تزریق بوتاکس نیست.

مارک بوتاکس تزریق به طور معمول با انتخاب خود فرد خواهد بود اما در مطب از معتبرترین برندهای موجود مانند دیسپورت و مصپورت استفاده می‌گردد.

در موارد تزریق بوتاکس بهتر است به تشخیص پزشک معالج احترام بگذارید.

هزینه ی کاشت مو به عوامل مختلفی همچون وسعت ناحیه ی طاس سر، تعداد گرافت های برداشت شده از بانک مو و نوع روش انتخابی کاشت مو، محل زندگی فرد و همچنین رزومه کاری و تخصص پزشک بستگی دارد. ما در کلینیک پوست و موی آراکس به شما این اطمینان را می دهیم که با کادری متخصص و مجرب و جراحان متخصص و حداکثر کیفیت در تجهیزات با معقول ترین هزینه را برای شما در نظر گرفته ایم.

زیباسازی پوست صورت با لیزر یک روش درمانی موثر برای از بین بردن لایه‌های بالای پوست به منظور آشکار شدن پوست شفاف‌تر، نرم‌تر و صاف‌تر لایه‌های زیرین می‌باشد. به این منظور پرتوی لیزر به لایه‌های عمیق پوست نفوذ کرده و باعث تحریک فرآیند تکثیر سلولی و تولید کلاژن می‌شود.
لیزر می‌تواند خطوط متوسط تا عمیق را برطرف کرده و رنگ، بافت و سفتی پوست را به میزان چشمگیری بهبود بدهد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

با انتخاب ستاره ها به مطلب امتیاز دهید!

5/5 - ( 16 رأی )

بهترین انتخاب از نظر زیباجویان

بهترین انتخاب از نظر زیباجویان

کلینیک زیبایی پوست و مو دکتر امید شعبانی جهت معاینه و یا مشاوره در خصوص پوست و مو می توانید با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۶۵۶۲ از طریق خط ویژه با ما در ارتباط باشید.

کلینیک دکتر امید شعبانی

از سال ۱۳۹۵ کاملترین و مجهزترین مرکز زیبایی در استان تهران راه اندازی نموده است که با استقبال بی نظیر ساکنین محترم شهر تهران ، شهرستان شهریار ، شهرک اندیشه  ، شهر قدس و فردیس کرج مواجه شده است.

دکتر امید شعبانی تا کنون بیش از ۱۰۰۰ مورد تزریق فیلر(ژل) لب ، بیش از هزار مورد فیلر (ژل) خط خنده ،بیش از ۱۰۰۰ مورد فیلر ( ژل) گونه ، بیش از هزار مورد بوتاکس پیشانی ، خط اخم، بینی، بوتاکس دور چشم ، لیفت بینی و پره های بینی و بوتاکس درمان میگرن و تعریق زیر بغل و تعریق کف دست با موفقیت کامل انجام داده اند. بیش از ۵۰۰ مورد هایفوتراپی و میکرونیدلینگ و میکرو درم موفق نیز در کارنامه ایشان دیده می‌شود.

نمونه کار های ایشان در پیج اینستاگرام و در همین صفحه قابل مشاهده است هر هفته یک مورد ویدئو آموزشی نیز در سایت و پیج و کانال خدمت شما ارائه میگردد.

همچنان با ما همراه باشید در بهترین مطب دکتر امید شعبانی

در خبرنامه ما عضو شوید

کلینیک زیبایی پرنسس دکتر امید شعبانی

وب سایت ما را با دوستان خود به اشتراک بزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در کلینیک زیبایی پرنسس ، زیباجویان می توانند انتظار طیف وسیعی از خدمات زیبایی و مراقبت از پوست را داشته باشند که توسط پزشک مجرب و بسیار ماهر ارائه می شود. این خدمات برای پاسخگویی به نیازهای زیباجویان و ارائه بهترین نتایج طراحی شده اند.

این کلینیک علاوه بر حضور پزشک پوست و مو که می تواند انواع بیماری های پوستی و ریزش مو را درمان کند، خدمات لیزر را با جدیدترین تکنولوژی برای از بین بردن موهای زائد و درمان بیماری های پوستی ارائه می دهد. خدمات لیزر این کلینیک با پیشرفته ترین دستگاه ها و تکنیک ها برای حداکثر کارایی و اثربخشی انجام می شود.

همچنین زیباجویان می توانند از خدمات زیبایی پوست و مو مانند جوانسازی و پاکسازی پوست با استفاده از جدیدترین تکنیک ها و تجهیزات، خدمات فیشیال، مزوتراپی مو، تزریق بوتاکس و فیلر و بسیاری از روش های درمانی دیگر بهره مند شوند. پرسنل کلینیک برای ارائه تجربه ای آرامش بخش و تجدید قوا به مراجعان بسیار دقت می کنند و به آنها احساس شادابی و اعتماد به نفس می دهند.

همچنین کلینیک زیبایی پرنسس به ارائه مشاوره و انجام پیکرتراشی و بادی کانتورینگ به روش لیپوماتیک با جدیدترین دستگاه ها توسط متخصصین مجرب می پردازد. این روش با رعایت کامل ملاحظات پزشکی و ایمنی انجام می شود و بهترین نتایج ممکن را برای مشتریان تضمین می کند.

کلینیک زیبایی پرنسس طیف گسترده ای از خدمات پوست، مو و زیبایی را به زیباجویان ارائه می دهد که با برخی از آن ها در وب سایت آشنا می شوید و این کلینیک را به مقصدی ایده آل برای هر کسی که به دنبال ظاهری زیبا و احساسی عالی است تبدیل می کند.

© 2024 All Rights Reserved