فهرست مطالب

همه آن چیزی که باید درباره­‌ی کاشت مو در رضی آباد شهریار بدانید:

بهترین مرکز کاشت مو طبیعی در رضی آباد شهریار و مو از مهم­ترین ویژگی‌های ظاهری هر فردی در رضی آباد است که وقتی کم پشت می‌­شود و شروع به ریزش می­‌کند (از انواع ریزش مو می‌توان به ریزش مو کششی اشاره کرد)، ممکن است زیبایی فرد را هم تحت تاثیر قرار دهد. بسیاری از افراد هستند که با گذشت زمان و گذر عمر، موهایشان کم پشت می­‌شود و حتی به سمت طاسی می‌­روند. جراحی کاشت مو از آن مواردی است که برای این مشکل به کار می‌­آید و با آن می‌­توان اعتماد به نفس از دست رفته را برگرداند. در این مقاله بر آن شدیم تا با شما از انواع کاشت مو و چگونگی انجام آن صحبت کنیم و بهترین روش را برای آن پیدا کنیم. مزایا و معایب کاشت مو با حجم بالا را برایتان برشمردیم و تلاش کردیم به طور خلاصه به شما کمک کنیم تا کاشت موی خوبی را داشته باشید.

کاشت مو

چگونگی انجام کاشت مو در رضی آباد شهریار

کاشت مو یک نوع جراحی تخصصی است که توسط جراح متخصص انجام می­‌شود. جراح فولیکول­‌های مو را، از آن بخش­‌هایی که طاس نیستند یا از موهای موجود بر سطح پوست بدن، برمی­‌دارد و در نواحی طاس سر قرار می­‌دهد. عمل کاشت مو باعث می­‌شود، فولیکول­‌های آسیب‌دیده ترمیم شوند و دوباره رشد کنند.

این فرآیند سه مرحله دارد که مراحل آن عبارتند از:

  1. برداشت واحدهای فولیکولار مو (گرافت مو) از محل اهدا کننده (بانک مو)
  2. آماده سازی گرافت‌ها
  3. و کاشت گرافت
کاشت مو

انواع کاشت مو در رضی آباد شهریار

کاشت مو با روش­‌های مختلفی انجام می‌­شود که متناسب با شرایط هر فردی متفاوت است. روش­‌های بسیاری برای کاشت مو وجود‌ دارند که چندتا از آن­‌ها عبارتند از:

  1. کاشت موی FUE: این نوع کاشت که به استخراج واحد فولیکولی معروف است، نوعی کاشت مو است که واحدهای فولیکولی را از ناحیه سالم برمی‌­دارند و آن‌ها را درون میکرو شکاف‌های ایجاد شده در قسمت دریافت‌کننده می­‌گذارند. واحدهای فولیکولی مو با کمک پانچ موتوری برداشته شده و سپس با ساکشن در محفظه استوانه‌ای شکل کوچکی جمع‌آوری می‌شوند یا با میکروفورسپس بدون مداخله دست برداشته می‌شوند و در پتری قرار داده می‌شوند. این روش بخیه ندارد و درد آن کمتر است.همچنین به تعداد کمتری گرافت نیاز دارد.
  2. کاشت موی FUT: در این روش که برای درمان طاسی انجام می­‌شود، برداشت گرافت‌­ها توسط جراح با نوارهای باریکی به نام فلپ (FLAP) صورت می­‌گیرد. به دلیل اینکه فاصله‌­ی زمانی بین برداشت و کاشت گرافت‌­ها بسیار کم است، کیفیت موهای کاشته شده با این روش بالاست. گفتنی است گرافت­‌های مورد نیاز این روش معمولا از پشت سر برداشته می‌­شوند.
  3. کاشت موی DHI: این روش که بهترین و به روزترین تکنینک کاشت محسوب می‌­شود، بدون نیاز به برش و ایجاد شیارهای یکسان و با عمق مناسب انجام می­‌شود. البته این روش برای تمام افراد توصیه نمی­‌شود و قبل از انجام باید با دکتر کاشت مو به مشورت گذاشته شود.
کاشت مو

بهترین روش برای کاشت مو در رضی آباد شهریار

بهترین روش کاشت مو برای فرد به فرد متفاوت است. در واقع استفاده از کلمه­‌ی مناسب‌­ترین روش کاشت مو می­‌تواند گزینه­‌ی بهتری باشد زیرا بهترین روش با توجه به شرایط هر فرد متغیر است.

  • میزان طاسی
  • وضعیت بانک مو
  • تراکم مورد نظر
  • وضعیت خوب شدن زخم‌­ها
  • انعطاف پذیری پوست سر

و بسیاری موارد دیگر از آن چیزهایی هستند که در تعیین بهترین روش کاشت مو برای هر فردی موثر است. بهترین روش کاشت مو با توجه به شرایط هر فرد متغیر است.

البته روش FUE یا همان FIT در جهان به عنوان بهترین روش کاشت مو شناخته شده است. این روش به دلیل هزینه­‌ی نسبتا کمتر و سرعت بیشتری که دارد، از بهترین روش­‌های ممکن است که برای بسیاری از افراد اثربخش است.

لیست بهترین مناطق کاشت مو در شهر شهریارآدرس و شماره تلفن
بهترین مرکز کاشت مو طبیعی در اندیشهآدرس: شهریار ، اندیشه ، تلفن تماس: ٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢
بهترین مرکز کاشت مو طبیعی در شهرک صدفآدرس: شهریار ، اندیشه ، شهرک صدف ، تلفن تماس: ٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢
بهترین مرکز کاشت مو طبیعی در شهرک مریمآدرس: شهریار ، اندیشه ، شهرک مریم ، تلفن تماس: ٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢
بهترین مرکز کاشت مو طبیعی در فاز یکآدرس: شهریار ، اندیشه ، فاز یک 1 ، تلفن تماس: ٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢
بهترین مرکز کاشت مو طبیعی در فاز دوآدرس: شهریار ، اندیشه ، فاز دو 2 ، تلفن تماس: ٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢
بهترین مرکز کاشت مو طبیعی در فاز سهآدرس: شهریار ، اندیشه ، فاز سه 3 ، تلفن تماس: ٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢
بهترین مرکز کاشت مو طبیعی در شهریارآدرس: شهریار ، اندیشه ، تلفن تماس: ٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢
بهترین مرکز کاشت مو طبیعی در باغستانآدرس: شهریار ، باغستان ، تلفن تماس: ٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢
بهترین مرکز کاشت مو طبیعی در صباشهرآدرس: شهریار ، صباشهر ، تلفن تماس: ٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢
بهترین مرکز کاشت مو طبیعی در فردوسیهآدرس: شهریار ، فردوسیه ، تلفن تماس: ٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢
بهترین مرکز کاشت مو طبیعی در وحیدیهآدرس: شهریار ، وحیدیه ، تلفن تماس: ٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢
بهترین مرکز کاشت مو طبیعی در شاهدشهرآدرس: شهریار ، شاهدشهر ، تلفن تماس: ٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢
بهترین مرکز کاشت مو طبیعی در رضی آبادآدرس: شهریار ، رضی آباد ، تلفن تماس: ٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢
بهترین مرکز کاشت مو طبیعی در شهرک وایین آدرس: شهریار ، شهرک وایین ، تلفن تماس: ٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢
بهترین مرکز کاشت مو طبیعی در شهرک جعفریهآدرس: شهریار ، شهرک جعفریه ، تلفن تماس: ٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢
بهترین مرکز کاشت مو طبیعی در باباسلمانآدرس: شهریار ، باباسلمان ، تلفن تماس: ٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢

جدیدترین روش‌­های کاشت مو در رضی آباد شهریار

میکرو اف آی تی (Micro FIT) یا MFIT جدیدترین روش کاشت مو در ایران است که تقریبا مشابه روش FIT  است و سه مرحله­‌ی اساسی دارد. برداشت واحدهای فولیکولی، آماده سازی آن­ها و کاشت گرافت‌­ها.

این روش بدون نیاز به جراحی و خونریزی و نیاز به بخیه انجام می­‌شود. روشی ایمن است که اصطلاحا بدون جراحی گفته می­‌شود. این روش تقریبا بدون درد یا با درد بسیار کم است. به تمام دلایلی که گفته شد، دوره­‌ی بهبودی نیز در این روش کاشت مو بسیار ساده و سریع است.

کاشت مو

مزایا و معایب کاشت مو در رضی آباد شهریار

روش‌های مختلف کاشت مو مزایا و معایب متفاوتی دارند. مثلا برای روش FIT مزایای آن عبارتند از:

  • درد و خونریزی کم
  • عدم نیاز به پانسمان
  • از بین رفتن جای زخم و تعداد فولیکول موی بیشتر در جلسات متوالی

معایب همین روش عبارتند از:

  • هزینه­‌ی بالا
  • احتمال آسیب دیدن بخش زنده­‌ی مو
  • تعدا فولیکول محدود
  • طولانی بودن روند کار
  • تخریب بانک مو

مزایای روش FUT عبارتند از:

  • غیرقابل رویت بودن محل کاشت مو
  • ایجاد یک خط طبیعی در جلوی سر و ظاهر طبیعی آن
  • طبیعی بودن ظاهر موها و عدم فرورفتگی یا برجستگی پوست سر
  • امکان برداشت موهای ناحیه‌ی پشت سر و دیگر نواحی مختلف بدن مثل کتف و سینه
  • حفظ کیفیت گرافت‌ها برای تکرار مجدد کاشت در صورت نیاز.

و معایب آن نیز عبارتند از:

  • احتمال باقی ماندن جای زخم پشت سر
  • کم شدن حجم بانک مو
  • خونریزی و تورم سر و صورت

قیمت / تعرفه کاشت مو در رضی آباد شهریار

ردیفروش کاشت موهزینه (میلیون تومان)
1کاشت مو به روش FUEبین ۱۰ تا ۱۲
2کاشت مو به روش SUTبین ۱۱ تا ۱۳
3کاشت مو به روش MICRO FITبین ۱۳ تا ۱۵
4کاشت مو به روش ترکیبی و سوپرترکیبیبین ۱۰ تا ۱۳
5کاشت مو به روش DHIبین ۱۴ تا ۱۸
6کاشت مو به روش SFUE و SFUEplusبین ۲۰ تا ۳۰
7کاشت مو به روش Sapphire FUEبین ۵۰ تا ۶۰
8کاشت مو به روش ARTASبین ۳۰۰ تا ۳۵۰
9کاشت مو به روش میکروگرافتبین ۱۲ تا ۱۵

هزینه کاشت مو بستگی به دکتر زیبایی شما دارد و نرخ ثابتی برای قیمت کاشت مو وجود ندارد.

کاشت مو

زمان مناسب برای انجام کاشت مو در رضی آباد شهریار

زمان برای انجام کاشت مو اهمیت بسیار زیادی دارد. افراد زیر ۲۵ سال نمی­‌توانند کاشت مو انجام دهند زیرا با کاشت مو در این سن، ممکن است موهای دیگر نیز بریزد و درنتیجه نیاز به کاشت مو مجدد باشد. به همین دلیل متخصصان این حوزه معتقدند بهتر است افراد زیر این سن از تقویت کننده‌­ها برای بهبود وضعیت موهایشان و جلوگیری از ریزش مو استفاده کنند. البته بهترین زمان برای انجام کاشت مو به طور کل به شرایط هر فرد بستگی دارد. وضعیت ریزش موی فرد، توانمندی ناحیه­‌ی برداشت، انتظار و توقعی که از کاشت موی خود دارید، فصلی که در آن کاشت مو را انجام می­‌دهید، شرایط جسمی و روانی و بسیار عوامل دیگر از شرایط مختص به هر فرد هستند که می­‌تواند زمان مناسب را برای هر شخص متفاوت کند. در تشخیص و توصیه های درماتنی ریزش مو مراجعه به دکتر ریزش مو میتواند به شما کمک کند.

کاشت مو

مراقبت‌های بعد از کاشت مو در رضی آباد شهریار

پس از آن که شما زحمت کشیدید و کاشت مو را انجام دادید، مهم­ترین نکته آن است که مراقبت صحیحی از موهای خود داشته باشید تا دوباره به ریزش مو دچار نشوید و موهایتان عمری دائمی داشته باشند. حتما دقت داشته باشید که در روزهای اول پس از کاشت موهای خود را نشویید و ترجیحا در معرض نور خورشید قرار نگیرید. در زمان به موقع برای شست و شوی موهایتان از شامپوی مناسب استفاده کنید. شامپوی مناسب را باید از پزشکتان بخواهید و طرز استفاده را حتما باید بپرسید. کلاه یا سربند از دیگر چیزهایی است که می‌­تواند وقتی خارج از خانه هستید، از موهای شما محافظت کند. البته دقت کنید که از کلاه­‌های پشمی و سنگین استفاده نکنید.

کاشت مو

زمان مراجعه به پزشک در رضی آباد شهریار

تمام دستورالعمل های جراح خود را برای مراقبت‌های پس از عمل کاشت مو به یاد داشته باشید. اگرچه توصیه‌های عمومی‌ای برای اکثر کسانی که  کاشت مو انجام می‌دهند وجود دارد، اما بهتر است به دستورالعمل‌های کسی که پیوند موی شما را انجام داده است کاملا پایبند باشید، زیرا این فرد می داند که کدام مراقبت‌های بعد از عملی  برای شخص شما مناسب‌تر است. پس از انجام عمل کاشت در صورت مشاهده­‌ی ریزش بیش از اندازه مو یا هرگونه عوارض ناشناس حتما با پزشک متخصص مو خود تماس بگیرید و به او مراجعه کنید

ردیفراه های ارتباطی با کلینیک دکتر امید شعبانیتوضیحات
1آدرس کلینیکتهران : شهریار، اندیشه ، فاز سه 3 ، چهارراه ساسانی
2تلفن خط ویژه02191306562
3تلفن خط مطب02165569148
4تلفن همراه09368896722
5نمونه کارهای زیباجویان در اینستاگراماینستاگرام
6ما را در کانال یوتیوب دنبال کنیدیوتیوب

سوالات متداول کاشت مو در رضی آباد شهریار

برای پاسخ به این سوال باید عوامل متفاوتی را در نظر بگیریم. در وهله اول روشی که برای کاشت مو استفاده می شود و سپس تکنیک پزشک موثر است. همچنین موثرترین عامل در این مورد ژنتیک فرد و جنسیت می باشد. اما اگر بخواهیم به طور کلی پاسخ دهیم به صورت میانگین افراد حدود ۶ ماه پس از انجام اقدامات اولین آثار جدی کاشت را می بینند. همچنین در حدود یک سال پس از اقدام اثر کامل کاشت دیده می شود.

برای پاسخ دادن به این سوال لازم است در ابتدا اشاره کنیم برای این که جایی از بدن مو داشته باشد نیاز به فولیکول مو دارد. در روش نوین که از پیوند زدن فولیکول های مو به سر استفاده می شود پس از مدتی فولیکول ها خونرسانی شده و رویش مو صورت می گیرد. بنابراین پاسخ این سوال معمولاً مثبت می باشد. چرا که در غالب افراد دیده شده است که پس از پیوند موفق فولیکول مو و رویش مجدد مو افراد اثر مادام العمر رویش مو را تجربه خواهند کرد.

به طور کلی پس از آن که مو کاشته شد و فولیکول ها بر روی سر قرار گرفتند مهم این است که آیا در ابتدای امر به آن اتصال پیدا کرده اند یا نه. معمولاً پس از اتصال به بافت پایه پوست به علت خونرسانی گسترده به سر این پیوندها با موفقیت همراه می شوند. چیزی در حدود ۸۵ تا ۹۵ درصد افرادی که اقدام به کاشت می کنند موفق می شوند تا رویش مجدد مو را بر روی سرشان ببینند. همچنین این اثرات غالباً مادام العمر می باشد.

به طور کلی در روش پیوندی کاشت مو رویش مو به شکل قابل توجهی موفق تر از استفاده از داروهای رویش مو می باشد. در حالتی که کاشت صورت می گیرد ۱۰ تا ۸۰ درصد مواقع تا حدود ۳ تا ۴ ماه پس از کاشت، رویش مجدد مو مشاهده می شود. اما باید در نظر داشت که این موهای مجدداً روییده شده مانند موهای طبیعی می باشد و می تواند در طول زمان نازک و شکننده شود.

اگرچه به طور کلی همه افراد بالای ۱۸ سال می توانند کاشت مو انجام دهند اما افراد زیر ۲۵ سال اثرات قابل توجهی را مشاهده نخواهند کرد. یکی از مهم ترین علل این می باشد که تا قبل از ۲۵ سالگی الگوی ریزش مو مشخص نمی شود. بنابراین بهترین سن اقدام برای کاشت مجدد مو بعد از ۲۵ سالگی می باشد.

در درجه اول باید توجه داشت که هیچ اقدام جراحی بدون درد نیست. اما استفاده از داروهای مسکن بعد از جراحی و همچنین داروهای بی حس کننده در حین جراحی می ‌تواند اثر بسیار قابل توجهی در کاهش درد بیماران داشته باشد. بنابراین کاشت مو اقدام چندان پر دردی نمی باشد.

در پاسخ به این سوال باید گفت که موهایی که رویش می‌ کنند بعد از گذشت دو هفته می توانند شروع به ریزش کنند. اما جای نگرانی نمی باشد. چرا که باید ۳ تا ۴ ماه زمان داد تا رشد مجدد مو به شکل قابل توجهی ایجاد شود.

سوزش، خارش و عفونت از مهم ترین عوارض احتمالی می ‌باشد. خونریزی نیز از دیگر عوارض است. همچنین گزگز و بی حسی مدتی پس از کاشت مو در ناحیه مورد نظر ممکن است ایجاد شود.

بله. پس از گذشتن زمان کافی پس از رویش قطعی و کامل مو می شود به آرایشگاه رفت و موها را کوتاه کرد. همچنین حتی می شود موها را به صورت کامل تراشید. فقط باید دقت شود که از تابش مستقیم نور خورشید به روی سر جلوگیری شود و از کرم ضد آفتاب در صورت نیاز استفاده شود.

باید گفت که به سبب فشاری که کلاه بر روی سر و فولیکول های مو ایجاد می‌کند می ‌تواند موجب شکنندگی مو شود. البته می شود بعد از کاشت مو کلاه بر روی سر گذاشته ولی باید حداقل ۱۰ روز پس از انجام جراحی استفاده شود.

جراحی کاشت مو توسط جراح پلاستیک با تجربه و دارای مدرک صورت می گیرد. بنابراین این روش روشی ایمن در صورت انجام توسط جراح و در مرکز مجهز می ‌باشد. البته همه جراحی ها عوارض خود را نیز دارند.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

با انتخاب ستاره ها به مطلب امتیاز دهید!

4.9/5 - ( 23 رأی )

بهترین انتخاب از نظر زیباجویان

بهترین انتخاب از نظر زیباجویان

کلینیک زیبایی پوست و مو دکتر امید شعبانی جهت معاینه و یا مشاوره در خصوص پوست و مو می توانید با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۶۵۶۲ از طریق خط ویژه با ما در ارتباط باشید.

کلینیک دکتر امید شعبانی

از سال ۱۳۹۵ کاملترین و مجهزترین مرکز زیبایی در استان تهران راه اندازی نموده است که با استقبال بی نظیر ساکنین محترم شهر تهران ، شهرستان شهریار ، شهرک اندیشه  ، شهر قدس و فردیس کرج مواجه شده است.

دکتر امید شعبانی تا کنون بیش از ۱۰۰۰ مورد تزریق فیلر(ژل) لب ، بیش از هزار مورد فیلر (ژل) خط خنده ،بیش از ۱۰۰۰ مورد فیلر ( ژل) گونه ، بیش از هزار مورد بوتاکس پیشانی ، خط اخم، بینی، بوتاکس دور چشم ، لیفت بینی و پره های بینی و بوتاکس درمان میگرن و تعریق زیر بغل و تعریق کف دست با موفقیت کامل انجام داده اند. بیش از ۵۰۰ مورد هایفوتراپی و میکرونیدلینگ و میکرو درم موفق نیز در کارنامه ایشان دیده می‌شود.

نمونه کار های ایشان در پیج اینستاگرام و در همین صفحه قابل مشاهده است هر هفته یک مورد ویدئو آموزشی نیز در سایت و پیج و کانال خدمت شما ارائه میگردد.

همچنان با ما همراه باشید در بهترین مطب دکتر امید شعبانی

در خبرنامه ما عضو شوید

کلینیک زیبایی پرنسس دکتر امید شعبانی

وب سایت ما را با دوستان خود به اشتراک بزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در کلینیک زیبایی پرنسس ، زیباجویان می توانند انتظار طیف وسیعی از خدمات زیبایی و مراقبت از پوست را داشته باشند که توسط پزشک مجرب و بسیار ماهر ارائه می شود. این خدمات برای پاسخگویی به نیازهای زیباجویان و ارائه بهترین نتایج طراحی شده اند.

این کلینیک علاوه بر حضور پزشک پوست و مو که می تواند انواع بیماری های پوستی و ریزش مو را درمان کند، خدمات لیزر را با جدیدترین تکنولوژی برای از بین بردن موهای زائد و درمان بیماری های پوستی ارائه می دهد. خدمات لیزر این کلینیک با پیشرفته ترین دستگاه ها و تکنیک ها برای حداکثر کارایی و اثربخشی انجام می شود.

همچنین زیباجویان می توانند از خدمات زیبایی پوست و مو مانند جوانسازی و پاکسازی پوست با استفاده از جدیدترین تکنیک ها و تجهیزات، خدمات فیشیال، مزوتراپی مو، تزریق بوتاکس و فیلر و بسیاری از روش های درمانی دیگر بهره مند شوند. پرسنل کلینیک برای ارائه تجربه ای آرامش بخش و تجدید قوا به مراجعان بسیار دقت می کنند و به آنها احساس شادابی و اعتماد به نفس می دهند.

همچنین کلینیک زیبایی پرنسس به ارائه مشاوره و انجام پیکرتراشی و بادی کانتورینگ به روش لیپوماتیک با جدیدترین دستگاه ها توسط متخصصین مجرب می پردازد. این روش با رعایت کامل ملاحظات پزشکی و ایمنی انجام می شود و بهترین نتایج ممکن را برای مشتریان تضمین می کند.

کلینیک زیبایی پرنسس طیف گسترده ای از خدمات پوست، مو و زیبایی را به زیباجویان ارائه می دهد که با برخی از آن ها در وب سایت آشنا می شوید و این کلینیک را به مقصدی ایده آل برای هر کسی که به دنبال ظاهری زیبا و احساسی عالی است تبدیل می کند.

© 2024 All Rights Reserved