فهرست مطالب

بوتاکس و معرفی انواع برند بوتاکس

کلینیک زیبایی پوست و مو کندلا بیوتی در اندیشه 

کلینیک زیبایی اندیشه

بهترین تزریق بوتاکس در اندیشه امروزه یکی از بهترین روش ها که به عنوان یک درمان زیبایی در تمامی کلینیک های زیبایی اندیشه استفاده می شود بوتاکس است .

در سرتاسر دنیا تزریق بوتاکس یکی از پرطرفدارترین روش ها برای حفظ جوانی و زیبایی است .

بوتاکس چیست ؟

بوتاکس یک نوع محلولی است که به عضله های صورت که حاوی چین و چروک هستند تزریق می شود و از منقبض شدن سلول های عصبی صورت جلوگیری می کند . امروزه برندهای مختلفی از بوتاکس را تولید می کنند و هر یک از آنها زیبایی صورت را مورد هدف قرار می دهند . انواع بوتاکس با ویژگی های مختلف برای هر فرد در منطقه اندیشه با هر شرایط قابل استفاده هستند . برای تشخیص بهترین نوع بوتاکس و انتخاب یک برند بهتر است با پزشک مشورت کنید و می توانید با بهترین کلینیک منطقه کندلا بیوتی در تماس باشید . زیرا تنها پزشک در منطقه اندیشه است که می تواند بهترین نوع بوتاکس و برند را به شما معرفی کند .

بوتاکس چند نوع است ؟

همان طور که گفتیم بوتاکس دارای انواع مختلف با برندهای مختلف هستند که برای تزریق به صورت استفاده می شود .

بوتاکس دیسپورت ( Dysport)

یکی از معروف ترین نوع بوتاکس که در بین تمامی برندها شهرت زیادی دارند بوتاکس دیسپورت است . این بوتاکس یک محصول انگلیسی است که برای از بین بردن چین و چروک های صورت بسیار مورد استفاده قرار میگیرد .

از این محصول برای محو کردن خطوط نازک روی صورت استفاده می شود ، تزریق آن باعث می شود تا عضله های صورت بی حرکت بمانند و این بی حرکت ماندن باعث می شود که چین و چروک های صورت به طور کامل از بین برود . دیسپورت یک بوتاکس بسیار قوی است که که با سایر بوتاکس ها تفاوت های زیادی دارد . یکی از اصولی ترین تفاوت های این بوتاکس این است که دیسپورت محلولی نورو توکسینی است علاوه بر انواع فوایدی که دارد پروتئین دیگر هم در آن وجود دارد . وجود این نوع پروتئین در بوتاکس باعث می شود که در همان ناحیه تزریق بوتاکس ارسال پیام به مغز و به وجود آمدن چین و چروک ها متوقف شود . بر اساس این نوع عملکرد این بوتاکس بسیار قوی است و باعث می شود تا به طور کامل چین و چروک های موجود روی صورت از بین برود . برای اطلاعات کامل از این نوع بوتاکس یعنی بوتاکس دیسپورت به مقاله مجزا درباره آن مراجعه کنید .

بوتاکس زئومین ( Xeomin)

بوتاکس زئومین یکی دیگر از بوتاکس های مهم است که بیشتر برای محو کردن خطوط صورت از آن استفاده می شود . این محصول مانند سایر محلول های تزریقی مانع رسیدن پیام های عصبی به مغز می شود . این بوتاکس به گونه ای عمل می کند کع عضلات صورت ثابت باقی می مانند و هیچگونه انقباضی در آن به وجود نمی آید .

یکی از تفاوت های اصلی بوتاکس زئومین با سایر بوتاکس ها این است که دیگر نیازی نیست در دمای پایین نگهداری شود به همین دلیل استفاده از آن بسیار راحت است . به همین دلیل بیشتر متخصصان پوست ترجیح می دهند . در اولین انتخاب از بوتاکس زئومین استفاده کنند . این بوتاکس به عنوان یکی از بهترین برندها در سرتاسر جهان شناخته می شود و به دلیل اینکه هیچگونه مواد افزودنی در آن وجود ندارد عملکرد بالا و قوی دارد .

زمانی که این مواد به صورت تزریق می شود بدن پاتن کمتری را نسبت به محلول تولید میکند . بعد از تزریق بوتاکس زئومین نتیجه آن با گذشت 10 روز قابل مشاهده است و ماندگاری آن بین 6 تا 9 ماه است .

بوتاکس نورونوکس ( Neuronox)

بوتاکس نورونوکس یکی از بوتاکس هایی است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و ساخت کشور کره است و مانند سایر برندها برای تزریق از سوزن استفاده می شود .

بوتاکس نورونوکس یک محلول است از رساندن پیام های پیری زودرس ، استرس و انبساط عضلات صورت جلوگیری می کند . بعد از تزریق این بوتاکس فعالیت های عضلات صورت کاهش پیدا می کند و به مرور زمان پین و چروک ها از بین می روند و چهره جوانتر و زیباتر می شود . و بعد از 7 روز تاثیر خود را نشان می دهد و ماندگاری آن بین 4 الی 6 ماه است . البته باید به این نکته توجه داشت که ماندگاری بوتاکس به شرایط بیمار و چگونگی تزریق بستگی دارد و ممکن است در برخی افراد بیش از شش ماه ماندگاری داشته باشد .

بعد از تزریق بوتاکس نورونوکس ممکن است که افراد عوارضی را بر روی صورت خود مانند کبودی در محل تزریق را مشاهده کنند که این عوارض بسیار کوتاه است و سریع از بین می رود . همچنین ممکن است در برخی موارد خاص افراد دچار سردرد ، حالت تهوع ، افتادگی پلک و سرماخوردگی شوند به همین دلیل بهتر است برای جلوگیری از بروز این عوارض قبل از تزریق با پزشک صحبت کنید و اگر بیماری زمینه ای دارید با پزشک در میان بگذارید . مقاله بوتاکس نورونوکس را حتما بخوانید .

بوتاکس کنیتوکس ( Conitox)

بوتاکس کنیتوکس تولید یکی از برندهای پینی است که به عنوان یکی از بهترین برندهای بوتاکس شناخته می شود .

این بوتاکس مانند سایر بوتاکس ها یک محلول تزریقی است و از ارسال پیام های عصبی به مغز جلوگیری می کند و باعث از بین رفتن چین و چروک های صورت می شود . این محلول باید در دمای پایین نگهداری شود و نباید در دمای بالا قرار بگیرد . بعد از تزریق با گذشت سه روز نتایج خود را بر روی پوست نشان می دهد و ماندگاری این بوتاکس بین 3 الی 5 ماه است .

بوتاکس درماتوکس ( Dermatox)

بوتاکس درماتوکس یکی از برندهای است که در کشور ایران از آن استفاده زیادی می شود . استفاده از این محلول باعث جوان تر شدن و زیباتر شدن پوست صورت می شود و کاربردهای دیگری در علم پزشکی دارد .

بوتاکس مصبورت ( Masport)

بوتاکس مصبورت یکی دیگر از برندهایی است که در کشور ایران سیستم مورد استفاده قرار میگیرد . این بوتاکس برای از بین بردن خط اخم که بین دو ابرو به وجود می آید کاربرد دارد و آن را به طور کامل از بین می برد . بیشتر پزشکان که در ایران کار بوتاکس انجام می دهند برای از بین بردن خط اخم از این محلول استفاده می کنند .

چگونه می توان بوتاکس تقلبی را تشخیص داد ؟

یکی از اصلی ترین روش هایی که می توانید با آن بوتاکس تقلبی از اصل را تشخیص دهید قیمت آن است که باید به عنوان یک مصرف کننده این مورد را مد نظر داشته باشید . بهتر از بگوییم اگر پزشکی یک بوتاکس را با هزینه پایین تر به شما ارئه می دهد احتمالا این بوتاکس تقلبی است و بهتر است قبل از تزریق تحقیقات لازم را انجام دهید . استفاده از بوتاکس های ارزان و تقلبی می تواند آسیب های جبران ناپذیر را به زیبایی و صورت شما وارد کنند به همین دلیل بهتر است به این نکته بسیار توجه داشته باشید و قبل از آن هرگونه تزریق بر روی صورت به خوبی راجع به محلول و مواد مورد استفاده تحقیق کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید .

برای تزریق بوتاکس در اندیشه به کجا مراجعه کنیم؟

انتخاب پزشک خوب برای تزریق بوتاکس بسیار مهم است زیرا هنوز هم پزشکان ماهر هنگام استفاده از آن محتاط هستند . به این دلیل که اگر چه بوتاکس می تواند در صاف کردن چین و چروک ها موثر باشد . اما اگر به درستی صورت نگیرد ، باعث شل شدن بیش از حد عضلات و در نتیجه افتادن پلک ها یا ایجاد ابروهای ناصاف می شود . پس حتما مطمئن شوید که پیش پزشکی ماهر این کار را انجام می دهید ، پرا که دوز تزریق و تکنیک آن باید به دقت کنترل شود ، اگر به دنبال دکتر خوب برای بوتاکس در اندیشه هستید ما کلینیک زیبایی در استان تهران یکی از مراکز پیشرفته  زیبایی  در شهریار کلینیک کندلا بیوتی را به شما پیشنهاد می کنیم . مرکز بوتاکس کلینیک زیبایی پوست ، مو ، لیزر ، کندلا بیوتی کاملترین مجموعه های زیبایی در استان تهران و یکی از مجهزترین مراکز پوست و لیزر در ایران نیز می باشد که با مجوز بهداشت و درمان ، در زمینه خدمات زیبایی فعالیت می نماید ، هدف اصلی کلینیک کندلا بیوتی با شعار سلام به زیبایی ارائه خدمات با کیفیت جهت سلامتی و جوانی و طراوت پوست و زیبایی شما به سبک خودتان می باشد .

از خدمات مرکز بوتاکس در شهریار می توان به رفع چین و چروک پیشانی با بوتاکس پیشانی در اندیشه ، رفع خطوط دور چشم با بوتاکس دور چشم در اندیشه ، رفع خطوط خرگوشی بینی با بوتاکس بینی در اندیشه ، کاهش تعرق زیر بغل با بوتاکس زیر بغل در اندیشه و کف دست ، رفع خط خنده با بوتاکس خط خنده در اندیشه ، بالا بردن لیفت ابرو با بوتاکس ابرو در اندیشه اشاره کرد .

شما در کنار تجربه کادر مرکز بوتاکس در اندیشه کلینیک کندلا بیوتی ، زیبایی به همراه آرامش خاطر با لبخند رضایت را تجربه خواهید کرد ، شما می توانید برای ویزیت و مشاوره با بهترین مرکز بوتاکس در اندیشه در کلینیک کندلا بیوتی  با ما در تماس باشید 

محتوا در دسترس نیست

پاسخ به همه سوالات بوتاکس و انواع مختلف آن

تزریق بوتاکس درد خفیفی دارد. درد ناشی از تزریق بوتاکس گذرا و موقت است. حتی پزشک قبل از تزریق در صورت حساس بودن شما به درد از کرم‌های بی‌حسی موضعی استفاده خواهد کرد.

از تزریق بوتاکس در پیشانی، خط اخم و کنار چشم می‌توان استفاده نمود.

تزریق بوتاکس در زیز بغل، کف دست و پا و نواحی که دچار تعریق زیاد هستند می‌تواند این مشکل را بهبود ببخشد.

در بیماران با سابقه حساسیت به بوتاکس یا سابقه بیماری‌های عصبی تزریق بوتاکس ممنوع است. همچنین برای خانم‌های باردار یا در حال شیردهی استفاده از این ماده تایید نشده است. در صورتی که در محل تزریق جوش چرکی وجود داشته باشد یا دیگر بیماری های پوستی مشاهده گردد، تزریق بوتاکس تا درمان کامل آن ناراحتی پوستی به تاخیر می‌افتد.

کبودی و تورم در محل تزریق بوتاکس شایع نیست و فقط در بعضی افراد رخ می‌دهد. مویرگ هایی که در زیر پوست پراکنده اند ممکن است دچار پارگی شوند که در این صورت کبودی جزئی حاصل می‌شود و طی دو تا سه روز برطرف خواهد شد.

خیر، پس از تزریق بوتاکس از ماساژ دادن و هرگونه فشار به پوست خودداری نمایید زیرا ممکن است بوتاکس حرکت کند و روی ماهیچه‌های اطراف اثر بگذارد.

بعد از تزریق بوتاکس از دستکاری کردن محل تزریق خودداری نمایید و به هیچ عنوان ناحیه تزریق را فشار ندهید.

در هنگام استراحت زیر سر باید بلند باشد. می توانید از چند بالش استفاده نمایید تا سر در هنگام خوابیدن بالاتر از بدن قرار گیرد. بعد از تزریق بوتاکس نباید تا ۴ ساعت سر خود را به سمت بالا یا پایین خم کنید. از حرکات بی دلیل سر خودداری نمایید.

این مدت در افراد مختلف متفاوت بوده و تحت تاثیر عواملی چون بدن بیمار، برند بوتاکس و تجزیه دارو کنترل می‌شود. اثر بوتاکس به تدریج کاهش پیدا می‌کند زیرا دارو جذب می‌شود و اثر آن از بین می‌رود. متوسط زمان تکرار تزریق حدود سه تا چهار ماه خواهد بود

خیر، اثر بوتاکس از بین نمی‌رود ولی سیستم ایمنی بعضی از افراد در مقابل آن آنتی بادی ایجاد می کند که باعث می شود بوتاکس تاثیر اولیه را نداشته باشد.

خیر، اما قبل از انجام بوتاکس این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید.

خیر، در مجموع می‌توان گفت سبک زندگی افراد در مدت زمان اثر بوتاکس تاثیر‌گذار است.

خیر، بوتاکس سن خاصی را شامل نمی‌شود. در واقع استفاده از این ماده در سنین پایین تر نقش بازدارنده در ظهور خطوط صورت نیز حواهد‌داشت. هم چنین سازمان غذا و دارو تزریق بوتاکس بین سنین ۱۸ تا ۶۵ سال را بدون مشکل دانسته‌ است.

  • بوتاکس لب به صلاح بیمار نیست و توصیه نمی‌شود.
  • بوتاکس ابرو اگر توسط پزشک مجرب انجام شود مانعی ندارد. تزریق اطراف چشم به دقت بالایی نیاز دارد و اگر اشتباهی در تزریق رخ دهد امکان افتادگی پلک وجود دارد.

بله کاملا طبیعی و شایع است . بسیاری افراد در ناحیه پیشانی خود احساس درد خواهند داشت اما اگر بعد از یک هفته برطرف نشد حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

باید توجه داشت عوارض هیچ دارویی حتی بوتاکس صفرنیست اما این دارو مورد قبول سازمان بهداشت و غذای آمریکا است و عوارض عمده‌ای از آن گزارش نشده است و عوارض کوتاه و گذرا هستند.

خیر، بیش از ۱۰ دقیقه به طول نمی‌انجامد.

مسلما این طور نیست. تزریق بوتاکس به تمام نواحی صورت ممکن نیست زیرا فرم غیر طبیعی حاصل می‌شود. برای بعضی از چروک های عمیق باید از فیلر و ژل‌های تزریقی نیز برای بیمار استفاده شود تا تاثیر بهتری حاصل شود.

عضله به هیچ وجه به طور دائم فلج نمی‌شود ولی بعد از استفاده مکرر بوتاکس ممکن است مقاومت آن بیشتر شود و تاثیر تزریق را کاهش دهد. احساس افتادگی ماهیچه از این رو است که فرد برای مدتی حرکت عمده در محل تزریق ندارد و احساس سنگینی و کشیدگی پوست می‌کند. با از بین رفتن اثر تزریق بوتاکس احساس می‌کند عضله افتاده شده است که با گرفتن عکس هایی متوجه خواهد شد که اینطور نیست.

خیر، بوتاکس هیچ گونه تاثیری بر رنگدانه‌های پوستی ندارد.

برای امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید!

5/5 - ( 20 رأی )

بهترین انتخاب از نظر زیباجویان

بهترین انتخاب از نظر زیباجویان

کلینیک زیبایی پوست و مو دکتر امید شعبانی جهت معاینه و یا مشاوره در خصوص پوست و مو می توانید با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۶۵۶۲ از طریق خط ویژه با ما در ارتباط باشید.

کلینیک دکتر امید شعبانی

از سال ۱۳۹۵ کاملترین و مجهزترین مرکز زیبایی در استان تهران راه اندازی نموده است که با استقبال بی نظیر ساکنین محترم شهر تهران ، شهرستان شهریار ، شهرک اندیشه  ، شهر قدس و فردیس کرج مواجه شده است.

دکتر امید شعبانی تا کنون بیش از ۱۰۰۰ مورد تزریق فیلر(ژل) لب ، بیش از هزار مورد فیلر (ژل) خط خنده ،بیش از ۱۰۰۰ مورد فیلر ( ژل) گونه ، بیش از هزار مورد بوتاکس پیشانی ، خط اخم، بینی، بوتاکس دور چشم ، لیفت بینی و پره های بینی و بوتاکس درمان میگرن و تعریق زیر بغل و تعریق کف دست با موفقیت کامل انجام داده اند. بیش از ۵۰۰ مورد هایفوتراپی و میکرونیدلینگ و میکرو درم موفق نیز در کارنامه ایشان دیده می‌شود.

نمونه کار های ایشان در پیج اینستاگرام و در همین صفحه قابل مشاهده است هر هفته یک مورد ویدئو آموزشی نیز در سایت و پیج و کانال خدمت شما ارائه میگردد.

همچنان با ما همراه باشید در بهترین مطب دکتر امید شعبانی

در خبرنامه ما عضو شوید

کلینیک زیبایی پرنسس دکتر امید شعبانی

وب سایت ما را با دوستان خود به اشتراک بزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در کلینیک زیبایی پرنسس ، زیباجویان می توانند انتظار طیف وسیعی از خدمات زیبایی و مراقبت از پوست را داشته باشند که توسط پزشک مجرب و بسیار ماهر ارائه می شود. این خدمات برای پاسخگویی به نیازهای زیباجویان و ارائه بهترین نتایج طراحی شده اند.

این کلینیک علاوه بر حضور پزشک پوست و مو که می تواند انواع بیماری های پوستی و ریزش مو را درمان کند، خدمات لیزر را با جدیدترین تکنولوژی برای از بین بردن موهای زائد و درمان بیماری های پوستی ارائه می دهد. خدمات لیزر این کلینیک با پیشرفته ترین دستگاه ها و تکنیک ها برای حداکثر کارایی و اثربخشی انجام می شود.

همچنین زیباجویان می توانند از خدمات زیبایی پوست و مو مانند جوانسازی و پاکسازی پوست با استفاده از جدیدترین تکنیک ها و تجهیزات، خدمات فیشیال، مزوتراپی مو، تزریق بوتاکس و فیلر و بسیاری از روش های درمانی دیگر بهره مند شوند. پرسنل کلینیک برای ارائه تجربه ای آرامش بخش و تجدید قوا به مراجعان بسیار دقت می کنند و به آنها احساس شادابی و اعتماد به نفس می دهند.

همچنین کلینیک زیبایی پرنسس به ارائه مشاوره و انجام پیکرتراشی و بادی کانتورینگ به روش لیپوماتیک با جدیدترین دستگاه ها توسط متخصصین مجرب می پردازد. این روش با رعایت کامل ملاحظات پزشکی و ایمنی انجام می شود و بهترین نتایج ممکن را برای مشتریان تضمین می کند.

کلینیک زیبایی پرنسس طیف گسترده ای از خدمات پوست، مو و زیبایی را به زیباجویان ارائه می دهد که با برخی از آن ها در وب سایت آشنا می شوید و این کلینیک را به مقصدی ایده آل برای هر کسی که به دنبال ظاهری زیبا و احساسی عالی است تبدیل می کند.

© 2024 All Rights Reserved